God Jul – Merry Christmas

Vill ta tillfället i akt att önska all mina läsare en riktigt God Jul.

De närmaste två veckorna  kommer jag bara sporadiskt att publicera inlägg.

Så här skrev jag för exakt ett år sedan:

”Jag ser med förtröstan fram mot 2009. Det år då den största politiska och vetenskapliga skandalen i modern tid kommer att spricka – Global Warming Hysterin.”

Nå, det blev ju så eller hur.

Så år 2010 ser jag med förtröstan fram emot att den största politiska och vetenskapliga skandalen i modern tid– Global Warming Hysterin – kommer att falla ihop som det korthus det är.

I would like to take this opportunity to wish all my readers a Merry Christmas!

The next two weeks I am only going to publish posts sporadically.

In my post exactly a year ago I wrote:

“I am looking forward to 2009, the year when the biggest political and scientific scandal in modern time is going to implode – The Global Warming Hysteria.”

Well, it did happen.

So for 2010 I am looking forward to that the biggest political and scientific scandal in modern time – The Global Warming Hysteria – is not only going to implode, it is going to vanish into thin air.

christmas_graphics_12

Kommentera

